faq
Szanowni Państwo, ponieważ bardzo zależy nam na odpowiednim informowaniu oraz przejrzystości przy współpracy z naszą firmą, poniżej zamieszczamy kilka często zadawanych nam pytań.
Obszar działania
Zasięg działania naszej firmy obejmuje całą Unie Europejską.
Sposób zamówienia
Nasze produkty mogą Państwo zamówić bezpośrednio u nas wysyłając e-maila z zapytaniem o dany produkt.
Jakie informacje napisać w zamówieniu
Prosimy o podanie ilości sztuk, sposób personalizacji produktu (np. firmowe logo, inne kolory), adres doręczenia oraz potwierdzenie wpłacenia umówionej zaliczki.
Koszt transportu
Koszt transportu zależy od ilości zamówienia i wymagań klienta.
Gwarancja
Udzielana jest na okres 12 miesięcy od dnia przekazania produktu.
Usługi objęte gwarancją:
- wymiana nieprawidłowo działających mechanizmów,
- wszelkie usterki powstałe pomimo prawidłowego użytkowania.
Usługi nie objęte gwarancją:
- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia wynikające ze zmian wprowadzonych przez użytkownika,
- wszelkie uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania,
- uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego montażu (w przypadku produktów do samodzielnego montażu),
- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia materiału w czasie użytkowania.
W jakim formacie pliki graficzne
JPG oraz PNG. Prosimy o zwrócenie uwagi na wysoką rozdzielczość przesyłanych plików graficznych.
W jakim formacie podawać kolory
Prosimy o podanie kolorów do zadruku w formacie PANTONE, do lakierowania metalu według wzornika RAL oraz określić mat czy połysk.
Czy robimy produktu na indywidualne zamówienie
Odpowiadając na wysokie wymagania rynku, opracowujemy produkty według potrzeb naszych klientów w technologiach drewna, tworzyw sztucznych i metalu.