faq

Szanowni Państwo, ponieważ bardzo zależy nam na odpowiednim informowaniu oraz przejrzystości przy współpracy z naszą firmą, poniżej zamieszczamy kilka często zadawanych nam pytań.

Obszar działania

Zasięg działania naszej firmy obejmuje całą Unie Europejską.

Sposób zamówienia

Nasze produkty mogą Państwo zamówić bezpośrednio u nas wysyłając e-maila z zapytaniem o dany produkt.

Jakie informacje napisać w zamówieniu

Prosimy o podanie ilości sztuk, sposób personalizacji produktu (np. firmowe logo, inne kolory), adres doręczenia oraz potwierdzenie wpłacenia umówionej zaliczki.

Koszt transportu

Koszt transportu zależy od ilości zamówienia i wymagań klienta.

Gwarancja

Udzielana jest na okres 12 miesięcy od dnia przekazania produktu.
Usługi objęte gwarancją:
- wymiana nieprawidłowo działających mechanizmów,
- wszelkie usterki powstałe pomimo prawidłowego użytkowania.
Usługi nie objęte gwarancją:
- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia wynikające ze zmian wprowadzonych przez użytkownika,
- wszelkie uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania,
- uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego montażu (w przypadku produktów do samodzielnego montażu),
- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia materiału w czasie użytkowania.

W jakim formacie pliki graficzne

JPG oraz PNG. Prosimy o zwrócenie uwagi na wysoką rozdzielczość przesyłanych plików graficznych.

W jakim formacie podawać kolory

Prosimy o podanie kolorów do zadruku w formacie PANTONE, do lakierowania metalu według wzornika RAL oraz określić mat czy połysk.

Czy robimy produktu na indywidualne zamówienie

Odpowiadając na wysokie wymagania rynku, opracowujemy produkty według potrzeb naszych klientów w technologiach drewna, tworzyw sztucznych i metalu.